وبلاگ سئوشید

این یک بلاگ در حوزه تبلیغات اینترنتی است

وبلاگ سئوشید

این یک بلاگ در حوزه تبلیغات اینترنتی است

نقش شبکه های اجتماعی در سئو

نقش شبکه های اجتماعی در سئو : نکات سئو جزو مواردی است که هر وب مستر و یا صاحب کسب و کار آنلاینی باید از آن ها مطلع باشد چرا که برای کسب رتبه ی اول در گوگل دانستن نکات سئو و اجرا و پیاده سازی آن ها کاملا الزامی است. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص برخی از مهم ترین این نکات صحبت نماییم

EAT

EAT  مخفف سه کلمه ی Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness می باشد. معانی این سه کلمه به ترتیب از چپ به راست شامل تخصص اعتبار و قابل اعتماد بودن است. موتور جست و جوی از این سه پارامتر استفاده می نماید تا بفهمد که یک سایت یا یک برند به چه میزان مورد اطمینان است. گوگل می خواهد به کاربران خود، بهترین تجربه جستجوی ممکن را، ارائه کند، به همین دلیل همواره سوشیال سیگنال می خواهد تا سایت هایی را در نتایج خود، بالاتر نمایش دهد که کاملا مورد اطمینان باشند. گوگل از شما می خواهد که وب سایتی تخصصی داشته باشید و در آن محتوای باکیفیت و ارزشمند منتشر نمایید. از دید گوگل، این پارامتر، یکی از نکات مهم در سئو سایت می باشد که برای رتبه بندی سایت ها، از آن استفاده می کند.

محتوای یونیک

درج محتوای یونیک در وب سایت از دیگر نکات سئو می باشد که بسیار مهم و حائز اهمیت است. متاسفانه صاحبان وب سایت به این مورد بهای زیادی نمی دهند و محتوای کپی شده و بی کیفیت را در سایت خود بارگذاری می کنند. نقش شبکه های اجتماعی در سئو استفاده از محتوای کپی شده موجب پنالتی شدن سایت از سوی گوگل می شود سوشیال سیگنال سئوشید بنابراین توصیه می شود که برای تولید محتوا زمان بگذارید و محتوای یونیک و منحصر به فرد تولید نمایید.

تگ عنوان

تگ  عنوان یا همان تگ title  یکی از  تگ های HTML هست که در  تگ head قرار گرفته می شود. هنگامی که وب سایتی را باز می کنید، در قسمت بالای مرورگر یا تب ها این عنوان نمایش داده می شود. اکثر افراد فکر می کنند که تگ عنوان  به خودی خود تاثیر چندانی در جذب ترافیک ارگانیک ندارد. همین امر باعث می شود تا افراد آن را نادیده بگیرند. نکته مهمی که در خصوص تگ عنوان وجود دارد این است که استفاده نادرست و نبودن آن، تاثیر منفی می گذارد، خرید سوشیال سیگنال عنوان های نامناسب و نا مرتبط با موضوع صفحه، تاثیر منفی و البته قابل توجه ای بر سئو سایت می گذارد. در حقیقت بهینه سازی یا همان optimize کردن تگ title، یکی از تکنیک های حرفه ای در بحث سئوی داخلی به حساب می آید.

اهمیت توضیحات متا

توضیحات متا در واقع یکی از عنصرهای مهم بهینه سازی می باشد. توضیحات متا یا Meta Description  در یکی از تگ های متا قرار می گیرند و توضیحاتی درباره صفحه به ما و موتورها جستجو می دهند. موتور جست و جوی گوگل اعلام کرده که توضیحات متا در گرفتن رتبه بندی به سایت ها کمکی نمی کند، اما شواهد نشان داده اند که به طور غیر مستقیم  می توانند تاثیرگذار باشند. خرید سوشیال سیگنال برای مثال، نام وب سایت خود را در گوگل جست و جو نمایید و توضیحات متا مرتبط با صفحات سایت خود را، در آن مشاهده کنید. یکی از عواملی که می تواند باعث بالا رفتن نرخ کلیک در صفحه SERP برای سایت شما گردد، توضیحات متا می باشد.

نقش شبکه های اجتماعی در سئو سایت

یکی از مواردی که بسیار رایج است، عوض کردن توضیحات متا توسط گوگل، در صفحه SERP  می  باشد. طبق تحقیقی که سایت ahref انجام داده است، حدود 60 درصد موارد، meta description صفحات توسط گوگل بازنویسی می شوند. خرید سوشیال سیگنال سئوشید بنابراین به هیچ عنوان تضمین نمی شود که توضیحات متا شما، دقیقا همانی باشد که گوگل، به کاربران خود نمایش می دهد. به همین علت بهینه سازی توضیحات متا جزو یکی دیگر از نکات سئو داخلی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد