وبلاگ سئوشید

این یک بلاگ در حوزه تبلیغات اینترنتی است

وبلاگ سئوشید

این یک بلاگ در حوزه تبلیغات اینترنتی است

سوشیال سیگنال چه کاربردی دارد

سوشیال سیگنال سئوشید در پکیج های طلایی، نقره ای و برنزی


سوشیال سیگنال چه کاربردی دارد : خرید سوشیال سیگنال سئوشید با قیمت مناسب توسط مجموعه ما انجام می شود. از طریق سئوشید می توانید از تمامی بوکمارک های مهم از جمله فیس بوک که شبکه ای قدرتمند با اعتبار دامنه بالا می باشد، لینک فالو و هدفمند  دریافت کنید. در بین فاکتورهای مختلفی که برای افزایش ترافیک سایت و بازدید وجود دارد، سوشیال سیگنال یکی از راهبردهای اساسی در در بحث لینک بیلدینگ می باشد. اگر محتوای منتشر شده از سوی شما جذاب و کاربرپسند باشد، کاربر آن را در شبکه ها و صفحات دیگر منتشر کرده که همین امر موجب بیشتر دیده شدن محتوای شما می شود. نکته ی جالب توجه این است که قدمت سوشیال مدیا به سال 1960 بر گشته، هنگامی که اولین  شبکه ی اجتماعی در دانشکده آی تی یکی از دانشگاه های امریکا به عنوان یک شبکه ی داخلی برای دانشجویان ایجاد شد و با گذشت زمان تمامی سوشیال ها از جمله پینترست که در حال حاضر با آن ها سر وکار دارید به وجود آمدند.

دلایل اهمیت خرید سوشیال سیگنال سئوشید


دلایل اهمیت خرید سوشیال سیگنال :  در حال حاضر به یکی از موارد بسیار تاثیرگذار در بحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل و یا بینگ تبدیل شده است و به همین علت نمی توان به سادگی از آن چشم پوشی کرد. با استفاده از این سوشیال ها گوگل می فهمد که شما به صورت طبیعی در سات خود فعالیت نموده اید و آرام آرام به سایت شما اعتبار لازم را می بخشد. به کمک سوشیال مدیا می توانید گامی موثر در حوزه ی برندینگ بردارید. لازم به ذکر است که این پکیج های سوشیال سیگنال  با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد.

یکی از موارد بسیار مهم در حوزه ی کسب و کار، شناسایی مخاطب هدف و اطلاع پیدا نمودن از علایق کاربران می باشد. به کمک سوشیال مدیا می توانید به راحتی اطلاعات جامع و وسیعی از  علایق مخاطبین در خصوص محصولات و خدماتشان به دست آورید. با اطلاع پیدا نمودن از علایق کاربران می توانید محصول و یا خدمات ارائه شده با تولید محتوای جذاب و اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی جامعه هدف آن ها را شناسایی نمایید. به کمک سوشیال های اجتماعی،  مطالب و محتوای وب سایتتان در زمانی بسیار سریع ایندکس می شود. یکی از معیارهای گوگل برای رتبه بندی و ارزش گذاری وب سایت ها اشتراک مطالب و محتوای آن سایت ها در شبکه های اجتماعی است که این امر کمک بسزایی در بهبود جایگاه سایت و سئو می نماید.

معرفی شبکه های اجتماعی  


اگر در حوزه ی فروش انلاین محصولات مشغول هستید، با قاطعیت به شما می گوییم که اینستاگرام بهترین شبکه ی اجتماعی برای حوزه فروش شما محسوب می شود.  اینستاگرام می تواند مانند ویترین یک فروشگاه عمل کرده و برای عرضه و ارائه ی محصولاتتان کاملا مفید و موثر است.پینترست در بین ایرانی ها خیلی طرفدار ندارد اما به طور کلی در جهان یکی از شبکه های اجتماعی مهم و  موثر در تبلیغات و برندسازی محسوب می شود. یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم های موجود برای منتشر نمودن ویدیو می باشد. با انتشار محتوای ویدیویی مرتبط در خصوص کسب و کارتان می توانید گام بزرگی در جهت ارتقای کسب و کارتان بردارید. تلگرام نیز علی الرغم فیلتر بودن هنوز هم طرفدران بسیاری دارد و جهت فعالیت برای تبلیغات کاملا مفید وموثر است. فیسبوک بزرگترین سوشیال سیگنال در سراسر دنیا به حساب می آید و عده ی زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند. برای تبلیغات در دنیای تجارت فیسبوک یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود.

سوشیال مارکتینگ چیست

سوشیال مارکتینگ چیست : سوشیال مارکتینگ  از گام های اساسی در زمینه دیجیتال مارکتینگ بوده  که می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در پیشرفت کسب و کار شما داشته باشد. از این فرایند چشمگیر می توان برای افزایش جایگاه سایت در کلمات کلیدی مختلف استفاده کرد.  همانطور که می‌دانید امروزه بیشتر مردم بخش زیادی از زمان خود را مشغول گردش در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک (Facebook)، توییتر (Twitter)، اینستاگرام (Instagram)، لینکدین (LinkedIn) و… هستند. به راحتی می توان از همه این شبکه های اجتماعی به عنوان یک اکشن برای بهرمندی در کسب و کار استفاده کرد.خرید سوشیال سیگنال از آژانس دیجیتال مارکتینگ مانند سئوشید یکی از سریع ترین روش ها برای دریافت اکشن های اجتماعی یا همان سوشیال سیگنال با هدف بهود رتبه بندی سایت در کلمات مختلف می باشد. خرید سوشیال سیگنال  باید به صورت طبیعی از دامنه های مختلف از جمله پینترست و فیس بوک دریافت شود تا بازدهی خود را به خوبی نشان دهد.


سوشیال مارکتینگ در ایجاد سیگنال های طبیعی


به عنوان مثال اگر شما از ربات ها برای ایجاد سیگنال های طبیعی کمک می گیرید، ممکن است که این لینک ها توسط خزنده های گوگل شناسایی شوند، ولی در صورتی که سوشیال سیگنال توسط افراد عادی ایجاد شوند، با اینکه خریداری شده اند و خلاف قوانین گوگل هستند، ولی شناسایی آنها به راحتی ممکن نیست.  در این روش در واقع شما با خرید پکیج های سوشیال سیگنال در انواع طلایی، نقره ای و برنززی، کارهایی از قبیل اشتراک گذاری، درج نظر و لایک کردن را به افراد حقیقی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند واگذار کرده و این افراد که هر کدام به شبکه های اجتماعی خود اختصاص دارند، اقدام به فعالیت های گفته شده بر روی لینک شما می کنند. مجموعه سئوشید بعد از سال ها تجربه درخشان در زمینه دیجیتال مارکتینگ مفتخر است که این پکیج های سوشیال سیگنال را بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه کند.


دادن ارزش و اعتبار به وبسایت ها


هدف اصلی یک موتور جستجو ، ارائه محتوای مناسب و باکیفیت به کاربران مختلف از آی پی های گوناگون می باشد. گوگل با توجه به تعداد دفعات مشاهده یک URL بر روی وبگاه ، کیفیت آن وب سایت را مورد بررسی قرار می دهد.  با افزایش ارتباطات وب سایت با رسانه های اجتماعی مختلف از جمله شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تامبلر، ربات های گوگل سیگنال های مثبتی را به سایت شما داده و از آن ها برای ارتقای رتبه وبسایت استفاده می کنند. به همین علت امروزه شبکه های اجتماعی یکی از عوامل مهم و موثر در کسب رتبه بندی در اکثر موتورهای جستجو به حساب می آیند. به مجموع لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها و تعامل  یک سایت و صفحه در شبکه های اجتماعی سوشیال سیگنال گفته می شود. علاوه بر سوشیال سیگنال روش های دیگری برای کسب لینک در شبکه های اجتماعی  وجود دارد که قصد داریم در ادامه به آن ها بپردازیم :


فعالیت و ارتباطات موثر و واقعی


فعالیت موثر و مداوم در شبکه های اجتماعی برای کسب سوشیال سیگنال بسیار مورد توجه گوگل است.  به این منظور باید حتما در شبکه های اجتماعی متععد فعالیت دائمی داشت و صفحات معتبر ساخت و  برای اشتراک گذاری مطالب سایت از این پیج ها استفاده کرد. یکی از روش های لینکسازی قوی همین روش می باشد. تولید محتوا به طور مستمر و پیوسته اقدام یکی از این اقدامات برای بالا بردن پیج رنک صفحه اجتماعی است. منتشر کردن محتوای جذاب برای ترغیب کاربران به انجام واکنش، از عوامل مهم در کسب سوشیال سیگنال است. برای خلق محتوا باید نهایت خلاقیت به کار گرفته شود و یکی از مهم ترین فاکتورها یعنی کاربرپسند بودن برای آن مد نظر قرار داده شود.


برای خرید سوشیال سیگنال از شرکت های دیجیتال مارکتینگ می توانید از طریق سئوشید اقدام کنید چرا که اشتراک گذاری مطالب در صفحات معتبر انجام می گیرد و تولید محتوا به صورت طبیعی و کاملا مستمر و واقعی است. دعوت به عمل، به طور کلی در دیجیتال مارکتینگ جایگاه ویژه ای دارد. در واقع با CTA ، ما برای دریافت سوشیال سیگنال از کاربرمان به طور مستقیم درخواست یک عمل می کنیم. مثلا لایک پست ، یا اشتراک گذاری یا ریتوئیت کردن و …دعوت از کاربر برای اشتراک گذاری محتواهایتان در شبکه های اجتماعی کاملا عملی است این عمل باعث می شود تا ارتباط مناسبی با کاربران برقرار شود، این کار از جانب گوگل کاملا طبیعی است


بحث کمپین در شبکه های اجتماعی


انتشار کردن پست های جنجالی هم مثل بحث کمپین عمل می کند. قرار دادن پست های مقایسه ای بین محصولات مختلف، دادن نظرات جنجالی و … باعث افزایش درگیری کاربران با پست می شود که می توان برای اشتراگ گذاری مطالب به خوبی از آن ها استفاده کرد.  به این طریق معمولا افراد  با کامنت ، لایک ، فالو ، اشتراک گذاری نظرات و واکنش های خود را ابراز می نمایند. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم مطالبی مفید و سودمند در حوزه سوشیال سیگنال به شما عزیزان ارائه کرده باشیم.

تاثیر سوشیال سیگنال بر کسب و کارهای آنلاین

خدمات سئو چیست


تاثیر سوشیال سیگنال بر کسب و کارهای آنلاین : این روزها مفهوم سئو برای بسیاری ازکسب و کارهای آنلاین آشنا است.  رسیدن به جایگاه های برتر در صفحات گوگل برای همه یک هدف مهم است که برای رسیدن به این هدف گاها هزینه های بسیاری را صرف می کنند. هر کاری که با هدف بهبود رتبه یک سایت در صفحه نتایج جست ‌وجو انجام شود، زیرمجموعه خدمات سئو محسوب می‌ شود. سوشیال سیگنال سئوشید این کارها در سطوح مختلفی انجام می‌شوند بنابراین خدمات انواع مختلفی دارد که در ادامه قصد داریم درخصوص برخی ازآن ها صحبت نماییم


سئو تکنیکال با سوشیال سیگنال


سئو فنی یا تکنیکال، اولین مرحله از یک پروژه سئو است. در واقع سئو از همان لحظه ی طراحی وب سایت آغاز می ‌شود. اگر طراح وب سایت در خصوص سئو فنی از اطلاعات خوبی برخوردار باشد سئوی تکنیکال به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد. متخصص سئو باید در اولین مرحله ساختار سایت و کدها را بررسی کند. در سئوی تکنیکال موارد زیر انجام می شود:

  1. آنالیز و تحلیل کلی وب سایت و پیدا کردن مشکلات و ارورهای احتمالی
  2. بهینه‌ سازی تمامی کدها و تگ‌ها
  3. بررسی موارد کلی همچون نقشه وب سایت و فایل txt و …
  4. بهینه‌ سازی سرعت وب سایت و سوشیال سیگنال
  5. بررسی ریسپانسیو بودن وب سایت و در صورت نیاز راه ‌اندازی یا بهینه ‌سازی نسخه موبایلی
  6. نشانه ‌گذاری سایت با کد های اسکیما

سئو محتوا


پس از آنکه سئوی تکنیکال انجام شد و کلیه موارد فنی در خصوص سئوی سایت اعمال شد نوبت به سئوی محتوا می رسد. خرید سوشیال سیگنال در این سطح از خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، موارد زیر بررسی و انجام می‌شود:

  1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکار آنلاین
  2. شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، انتخاب کلمات کلیدی هدف
  3. تدوین استراتژی محتوا، تقویم محتوا و مشخص کردن ساختار محتوایی صفحات هدف
  4. تولید محتوای مستمر بر اساس استراتژی تعیین‌ شده
  5. تولید محتوای متنی کاملا یونیک
  6. تدوین استراتژی لینک ‌سازی داخلی
  7. بهینه‌ سازی یا اصلاح محتوای قدیمی سایت


لینک‌ سازی یا لینک بیلدینگ


لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ در واقع یکی از مهم ترین کارها در حوزه ی سئو محسوب می شود. اگر استراتژی لینک‌ سازی مناسب نداشته باشید، احتمال این که رتبه وب سایتتان بالا رود بسیار کم خواهد بود. تاثیر سوشیال سیگنال بر کسب و کارهای آنلاین در این مرحله موارد زیر انجام می‌شوند:

  1. بررسی بک لینک‌های فعلی و حذف لینک ‌های مخرب
  2. تدوین استراتژی مناسب، شروع لینک سازی و فعالیت در سوشیال نتورک ها
  3. تدوین برنامه رپورتاژ کمپین ‌ها

سئو لوکال


گوگل همواره در تلاش است که بهترین نتایج را به کاربران ارائه نماید. در این راستا، موقعیت جغرافیایی کاربران را از طریق آدرس IP تشخیص می‌ دهد و بعضی از نتایج را بر اساس اطلاعات جغرافیایی نمایش می ‌دهد. حال اگر شما دارای یک کسب ‌وکار محلی  باشید، لازم است اطلاعات جغرافیایی خود را به گوگل ارائه دهید. به تمامی اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود، سئو لوکال یا محلی گفته می ‌شود. در این سطح از خدمات سئو و بهینه سازی سایت موارد زیر انجام می‌شود:

  1. ثبت موقعیت در نقشه گوگل
  2. هدف‌گذاری و استفاده از عبارت‌های محلی در سایت
  3. بررسی و مدیریت نظرات و امتیازات کاربران


کدام خدمات سئو برای سایت من لازم است


یکی از عمده سوالات صاحبان کسب و کارهای آنلاین آن است که کدام یک از خدمات سئو برای سایت من مناسب و لازم است؟ در پاسخ باید گفت که تشخیص این موضوع بر عهده ی متخصص سئو است. تاثیر سوشیال سیگنال بر کسب و کارهای آنلاین متخصص سئو پس از بررسی و آنالیز وب سایت جواب این سوال را به طور صریح و شفاف به شما اعلام خواهد کرد. البته به طور کلی این خدمات برای همه سایت های اینترنتی قابل تعریف هستند ولی در بسیاری موارد ممکن است بخش هایی از آنها قبلا توسط خود شما انجام شده باشد و دیگر نیازی به انجام آن توسط متخصص سئونباشد.

نقش شبکه های اجتماعی در سئو

نقش شبکه های اجتماعی در سئو : نکات سئو جزو مواردی است که هر وب مستر و یا صاحب کسب و کار آنلاینی باید از آن ها مطلع باشد چرا که برای کسب رتبه ی اول در گوگل دانستن نکات سئو و اجرا و پیاده سازی آن ها کاملا الزامی است. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص برخی از مهم ترین این نکات صحبت نماییم

EAT

EAT  مخفف سه کلمه ی Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness می باشد. معانی این سه کلمه به ترتیب از چپ به راست شامل تخصص اعتبار و قابل اعتماد بودن است. موتور جست و جوی از این سه پارامتر استفاده می نماید تا بفهمد که یک سایت یا یک برند به چه میزان مورد اطمینان است. گوگل می خواهد به کاربران خود، بهترین تجربه جستجوی ممکن را، ارائه کند، به همین دلیل همواره سوشیال سیگنال می خواهد تا سایت هایی را در نتایج خود، بالاتر نمایش دهد که کاملا مورد اطمینان باشند. گوگل از شما می خواهد که وب سایتی تخصصی داشته باشید و در آن محتوای باکیفیت و ارزشمند منتشر نمایید. از دید گوگل، این پارامتر، یکی از نکات مهم در سئو سایت می باشد که برای رتبه بندی سایت ها، از آن استفاده می کند.

محتوای یونیک

درج محتوای یونیک در وب سایت از دیگر نکات سئو می باشد که بسیار مهم و حائز اهمیت است. متاسفانه صاحبان وب سایت به این مورد بهای زیادی نمی دهند و محتوای کپی شده و بی کیفیت را در سایت خود بارگذاری می کنند. نقش شبکه های اجتماعی در سئو استفاده از محتوای کپی شده موجب پنالتی شدن سایت از سوی گوگل می شود سوشیال سیگنال سئوشید بنابراین توصیه می شود که برای تولید محتوا زمان بگذارید و محتوای یونیک و منحصر به فرد تولید نمایید.

تگ عنوان

تگ  عنوان یا همان تگ title  یکی از  تگ های HTML هست که در  تگ head قرار گرفته می شود. هنگامی که وب سایتی را باز می کنید، در قسمت بالای مرورگر یا تب ها این عنوان نمایش داده می شود. اکثر افراد فکر می کنند که تگ عنوان  به خودی خود تاثیر چندانی در جذب ترافیک ارگانیک ندارد. همین امر باعث می شود تا افراد آن را نادیده بگیرند. نکته مهمی که در خصوص تگ عنوان وجود دارد این است که استفاده نادرست و نبودن آن، تاثیر منفی می گذارد، خرید سوشیال سیگنال عنوان های نامناسب و نا مرتبط با موضوع صفحه، تاثیر منفی و البته قابل توجه ای بر سئو سایت می گذارد. در حقیقت بهینه سازی یا همان optimize کردن تگ title، یکی از تکنیک های حرفه ای در بحث سئوی داخلی به حساب می آید.

اهمیت توضیحات متا

توضیحات متا در واقع یکی از عنصرهای مهم بهینه سازی می باشد. توضیحات متا یا Meta Description  در یکی از تگ های متا قرار می گیرند و توضیحاتی درباره صفحه به ما و موتورها جستجو می دهند. موتور جست و جوی گوگل اعلام کرده که توضیحات متا در گرفتن رتبه بندی به سایت ها کمکی نمی کند، اما شواهد نشان داده اند که به طور غیر مستقیم  می توانند تاثیرگذار باشند. خرید سوشیال سیگنال برای مثال، نام وب سایت خود را در گوگل جست و جو نمایید و توضیحات متا مرتبط با صفحات سایت خود را، در آن مشاهده کنید. یکی از عواملی که می تواند باعث بالا رفتن نرخ کلیک در صفحه SERP برای سایت شما گردد، توضیحات متا می باشد.

نقش شبکه های اجتماعی در سئو سایت

یکی از مواردی که بسیار رایج است، عوض کردن توضیحات متا توسط گوگل، در صفحه SERP  می  باشد. طبق تحقیقی که سایت ahref انجام داده است، حدود 60 درصد موارد، meta description صفحات توسط گوگل بازنویسی می شوند. خرید سوشیال سیگنال سئوشید بنابراین به هیچ عنوان تضمین نمی شود که توضیحات متا شما، دقیقا همانی باشد که گوگل، به کاربران خود نمایش می دهد. به همین علت بهینه سازی توضیحات متا جزو یکی دیگر از نکات سئو داخلی می باشد.

خرید میز رزین اپوکسی

برای خرید میز رزین اپوکسی می توانید به انواع مراکز فروش در سطح کشور مراجعه نمایید. علاوه بر آن با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری، خرید میز رزین اپوکسی به شکل آنلاین از طریق وب سایت مراکز فروش نیز امکانپذیر می باشد. میزهای رزین اپوکسی در ابعاد گوناگون و همچنین رنگ های مختلفی طراحی و ساخته می شوند تا هر فردی با هر مدل سلیقه و هر سبک دکوراسیون داخلی قادر به خرید میز رزین اپوکسی موردنظرش باشد. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص این مدل از میزها بیشتر صحبت نماییم:

 

ویژگی های میز رزین اپوکسی       

 

میزهای رزین اپوکسی به میزهایی گفته می شود که از تلفیق چوب و ماده ای به اسم رزین به وجود آمده اند.

رزین اپوکسی تنوع رنگی بسیار بالایی را دارا می باشد.

قیمت میزهای رزین اپوکسی در مقایسه با میزهای معمولی بیشتر است زیرا زیرا مواد به کار رفته برای رزین اپوکسی وارداتی می باشد .

مواردی دیگر همچون زمان بر بودن ساخت میز و تکنیکی بودن ترکیبات میز رزین ، موجب بالا رفتن قیمت شده اند.

در طراحی و ساخت میزهای رزین از چوب های فوق العاده باکیفیت استفاده می کنند.

در انتخاب اسلب چوب میزهای رزین دقت بسیار بالایی شده است.

این مدل از میزها در هر دوسبک کلاسیک و مدرن قابل استفاده هستند و به همین علت توانسته اند طرفداران بسیاری کسب کنند.

چربی و آلودگی به آسانی از روی میزهای رزینی زدوده می شود.

رزین از چه موادی ساخته شده است

 

رزین ها در دو مدل طبیعی و مصنوعی می باشند. رزین طبیعی همانگونه از نامش مشخص است از طبیعت برگرفته شده است. رزین هایی که طبیعی هستند مواد تشکل دهنده ی آن ها از صمغ درختان و گیاهان است. رزین های مصنوعی بسیار گوناگون هستند که شامل رزین پلی استر، رزین اپوکسی، رزین وینیل استر، رزین فنولیک و … می باشد. رزین پلی استر و اپوکسی جز مواردی می باشند که درکارهای هنری کاربرد دارند. رزین اپوکسی بیشتر

 رزین اپوکسی بیشتر برای ساخت میزهای رزین و زیور آلات کاربرد دارد. رزین اپوکسی از تبار رزین های دو جزیی است که با دارا بودن دو ماده به نام های پایه رزین و هاردنر است و این دو قسمت باید با نسبت مشخص با یکدیگر مخلوط شوند

خرید میز رزین اپوکسی وود تک

 

در خرید میز مدرن پس از قیمت چیزی که حائز اهمیت است بحث کیفیت میز است.  با توجه به اینکه میز های رزین از مواد اولیه مصنوعی ساخته می شوند و همین طور مقاومت بیشتر نسبت به نوع چوبی، ضد خش و ضد حریق بودن آن می توان گفت این میز مدرن از کیفیت و عمر مفید بیشتری نسبت به سایر میزها برخوردار هستند. لازم به ذکر است که به علت چسبندگی بالای این رزین ها و مقاومتشان در برابر از هم پاشیدگی ناشی از تماس با آب، از آن ها علاوه بر طراحی و ساخت میز در حوزه های مختلفی همچون تجهیزات صنایع هوا فضا، صنعت مبلمان ، چند سازه ای های پیشرفته، صنایع دفاعی، نفت و گاز، دریایی، خودروسازی، برق و الکترونیک، تجهیزات ورزشی، و غیره استفاده می ‌شود.

 

خرید میز اپوکسی به شکل ایترنتی

 

برای خرید اینترنتی میز روستیک در ابتدا فضا و دکوراسیون داخلی محیطتتان را در نظر بگیرید و با توجه به آن اقدام به انتخاب مدل و طرح موردنظر خود نمایید. پس از انتخاب طرح مورد نظر خود به قسمت ثبت سفارش بروید تا خرید خود را نهایی سازی کنید. پس از پرداخت هزینه، ظرف مهلت مقرر میز روستیک سفارشی برایتان ارسال خواهد شد. اگر در فرآیند خرید نیز دچار مشکل شدید می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند